2010-12-13

The beginning


Aš esu palyginus nedidelio ūgio, šviesių plaukų, mėlynų akių, stipraus charakterio mergina. Dabar jau man virš 20 metų, studijuoju.Užaugau dideliame mieste, tokiame kur ramiai ir paprastai gyventi buvo labai sunku. Paprastu vaiku čia būti tiesiog negalėjau, tokių čia netoleravo. Todėl teko susirasti draugų, įtakingų draugų, su geromis pažintimis. Neturėdamas "stogo" čia buvai niekas. Norėjau gyventi ramiai ir užtikrintai, norėjau nieko nebijoti. Per didelius vargus prisikasiau prie tų žmonių. Iš pradžių jie labai įtariai į mane žiūrėjo, bet po kurio laiko man pavyko užsitarnauti jų pagarbą ir palankumą. Jau buvau jų dalis. Iš karto buvau įtraukta į jų verslą. Jie buvo paplitę visoje Lietuvoje. Jų buvo ir mano mokykloje, tame tarpe ir mano klasiokas, labai geras mano draugas, kuris man apie tai nieko nebuvo sakęs. Tada jau mokykloje galėjau jaustis visiškai saugi. Arba bet kur kur būdavau su jais. Po vieno rimto susirėmimo su jų priešais pamačiau, kad viskas nėra taip paprasta, kaip atrodė man, naiviam vaikui, iš pirmo žvilgsnio. Negalėjom vaikščioti po vieną, net į pasimatymus mane lydėdavo bent vienas iš jų. Seni draugai pasimiršo. Namie praleisdavau minimaliai laiko, dažniausiai būdavau su jais. mano mokslams tai nekenkė, mokiausi puikiai kaip ir prieš tai. Sulaukus paauglystės vis dažniau pykdavausi su mama, būdavo taip, kad dėl to ilgą laiką negrįždavau namo. Turėjau vyresnę sesę, su ja santykiai buvo visada puikūs, mes supratome viena kitą. Bet dėl nesibaigiančių pykčių su mama nusprendžiau išsikraustyti iš karto kai man sukaks 18 metų. Pinigų turėjau pakankamai, nes jau ilgą laiką buvau įtraukta į tą verslą. Tėvo neturėjau, bent jau taip sakydavo mama. Jis mus tris paliko kai aš dar buvau visai mažytė. Jam neapykantos nejaučiau, ne taip kaip sesė ir mama. Jis man nieko blogo nebuvo padaręs. Bent jau to neatsiminiau. Susitikdavome retkarčiais. Jis gyveno vienas, savo naujai pastatytame name. Praktiškai, turėjo tik mane. Tai kai sulaukiau 18 metų išsikrausčiau iš namų, su geriausia drauge išsinuomavome butą. Tada ir mano santykiai su mama pagerėjo. Gyvenome gerai, nieko netrūko, puikiais rezultatais baigėme vidurinę...

Nuoširdžiai Jūsų O.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą