2010-12-26

Something special

Ilgai susitikinėjau su J. Bent pora dienų per savaitę mes praleisdavome kartu. Vėl pradėjau normaliai lankyti paskaitas, nors ir galvojau perstoti kitur. Viskas mano gyvenime pradėjo tvarkytis, bet įsipareigoti vis dar bijojau, žaizdos mano širdyje dar nebuvo užgijusios. Bijojau prisileisti J per arti, nors jis ir labai man patiko. Man su juo buvo gera. Bandžiau jį vis geriau pažinti, perprasti ir nejučiomis jį įsimylėjau. Jis buvo toks vyras apie kurį aš svajojau. Sutikau su juo draugauti. Jaučiausi labai laiminga, bet tuo pačiu metu ir labai bijojau. Vis svarsčiau kaip jam pasakyti kur aš įsivėlusi, o labiausiai bijojau kaip reaguos A sužinojęs, kad aš turiu draugą, nes be jo žinios niekas negalėjo nieko padaryti, o tuo labiau ,kad jis mane, po to kas nutiko, laikė viena iš savų... Aš bijojau, kad jis ko nors nepadarytų J.

Vieną vakarą aš su J vaikščiojome mieste. Staiga aš pamačiau, kad priešais mus ateina A su mūsiškiais. Nebebuvo kur dėtis, jie mus pamatė. A visada sveikindamasis mane apkabindavo, J pažiūrėjo keistai, bet nieko nesakė. Aš pristačiau visiems J kaip savo vaikiną, nors ir bijojau. Išgirdus šią žinią, A veidas persimainė, bet viskas tuo ir baigėsi. Nuėjome visi savo keliais. Paėjėjus toliau aš pasakiau J:
-Mes turime pasikalbėti, - vos galėjau sulaikyti ašaras...

Nuvažiavome pas mane namo. Draugė buvo išvažiavusi. Padariau kavos ir trumpam išėjau į kitą kambarį. Nenorėjau, kad jis matytų mane verkiančią... Kai nusiraminau - grįžau. Pasiėmiau puodelį mėtų arbatos, atsisėdau priešais J ir viską jam papasakojau. Absoliučiai viską. Nepavyko nugalėti savęs ir pradėjau verkti. Jausmas buvo toks lyg dar kartą pergyvenčiau visą tą košmarą, buvo siaubinga. J kurį laiką sėdėjo prieš mane netekęs žado, vėliau atsisėdo arčiau ir apkabino mane. Aš visa drebėjau... Atsisėdome ant sofos, jis mane apkabino, užklojo pledu... Jis nieko neklausinėjo, jautė kaip man sunku viską jam pasakoti, jis tik klausėsi. Jis sužinojo viską. Pasakiau jam, kad dabar jis turi saugotis, nežinia ką A gali padaryti dėl to. Jaučiausi visiška bejėgė...


Visada Jūsų, O.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą